דוגמא לאופן בו מוצגים האימונים באפליקציה-

דוגמא דו שבועית לתצוגת התוכנית במחשב-

הסבר סימונים:

בלחיצה על כל אימון ניתן לראות בפירוט את הנחיות האימון-

כפי שאתם רואים האימון מופיע ב-Zones ובכך מתאפשרת שפה אחידה הן למי שעובד עם וואטים והן למי שעובד עם דופק. גם אלה מכם שעובדים לפי ואטים אנו ממליצים לכם לבחון גם את הדופק כדי לקבל אינדיקציה נוספת. 

אם נניח אתם בזון 2 מבחינת הוואטים אבל ב-3 או 4 בדופק יכול להיות שהדבר מעיד על כך שאתם עייפים מסיבה זאת או אחרת או שאולי מדובר בירידה בכושר. לעומת זאת אם אתם בזון שלוש כביכול בוואטים ושתיים לפי הדופק, יכול להיות שהדבר אומר שהכושר שלכם עלה ושה- FTP שלכם גבוה משחשבתם. 

כמו כן שימו לב שאם אתם עובדים לפי דופק בלבד משום שאין לכם מד וואטים חשוב מאוד שתלמדו לשלב גם מדד של תחושת המאמץ. לדופק לוקח זמן להגיב כך שגם אם תהיו בעצימות של 100 אחוז בדקות הראשונות הדופק יהיה אולי רק על 70 אחוז. 

אין זה אומר כי העצימות שבה אתם עובדים היא נמוכה מידי ולכן יש תמיד להתחיל לפי תחושה ולהמתין שהדופק יגיב.

כמו כן, בעבודה במקטעים קצרים מאוד בהם אתם נדרשים לעבוד בעצימות מאוד גבוהה סביר שהדופק כלל לא יגיע ליעד הנדרש ולכן יש להישאר עם תחושת המאמץ.  

בשחייה עומס העבודה מוגדר לפי קצב ואילו בריצה העומס מוגדר לעטים לפי דופק ולעיתים לפי דופק. 

קצבים בריצה יוגדרו באופן הבא T+5, T-10 וכדומה.

 T הוא אותו קצב ממוצע בטסט שביצעתם לחצי שעה. 

כדי שנדע האם עבדתם בעצימות הנכונה לכם תידרשו גם כאן להזין בהגדרות את נתוני הטסטים שלכם כפי שהוסבר במאמר.   

בהינתן ודאגתם לסנכרן את שעון הפעילות שלכם אוטומטית עם ה-Trainingpeaks, בסוף כל אימון שעון הפעילות יעביר אוטומטית את הנתונים לאפליקציית שעון הפעילות ומשם אל ה-Trainingpeaks ויבצע מיזוג בין האימון הרשום לאימון שבוצע. 

האימון שביצעתם יקבל את אחד מחמשת הצבעים הבאים:

ירוק- אימון שבוצע לפי הנדרש

אדום- אימון שלא בוצע או שבוצע באופן מאוד רחוק מהנדרש

צהוב- אימון שבוצע באופן חלקי – עם סטיה של עד 50% מהתכנון

כתום- אימון שבוצע באופן חלקי עם סטיה של מעל ל-50% מהתכנון

אפור- אימון שבוצע ללא שנדרש (למשל הייתם אמורים לבצע אימון ריצה, וביצעתם אימון שחיה)

שימו לב שהיות וההנחיות הניתנות הן מילוליות, יכול להיות שרכבתם שעה כשזה מה שמופיע בתכנון אבל לא עבדתם בזונים הנדרשים. 

במקרה זה, אימון בצבע ירוק הוא לא בהכרח אימון שבוצע לפי הנחיות המאמן. 

ברגע הסנכרון בוצע, המאמן יכול לבדוק תכנון מול ביצוע של האימון. 

ניתן יהיה לראות תכנון מול ביצוע בטבלה הבאה הנמצאת בתוך קובץ האימון:

לצד הנתונים המספריים מהשעון, יש מקום לכל מתאמן לכתוב רשמים מאימון ולשאול שאלות למאמן יש את האופציות להשיב לשאלות או לכתוב הערות ישירות על האימון – אופציה זו פתוחה רק למנויי הפרימיום/מתאמנים אישיים.

ישנה גם האופציה להעביר תחושה בסוף אימון –

**גם אם אינכם על תכנית אישית – ניהול רשמים אישיים באפליקציה מכל אימון ואימון יכול לעזור לכם לנהל סוג של יומן אשר יעזור לכם בהמשך להבין כיצד עומסים שונים השפיעו עליכם בתקופות שונות.